Nézz be a Webáruházbabolt


5 nap alatt kiszállítjuk

Küldünk mintát

minta

Nehéz dönteni? Segítünk. Fogd meg, hasonlítsd össze!

Egyedi babzsák-rendelő

tervez__

Egyedi színű, névvel hímzett babzsák       szállítás 10 nap alatt

Szállító partnerünk      

10.000MPL_logo Ft felett a szállítás INGYENES !  

Szállításról bővebben  

Ide helyezd el a doboz tartalmát!

Ide helyezd el a doboz tartalmát!

Információk >> Garancia

Garancia

Termékeinkre a vásárlástól számított 1 évig vállalunk garanciát, textilbőr termékekre 2 évig.

Milyen esetekre vonatkozik a garancia?

      Amennyiben a termék átvételekor, vagy használata közben bármilyen szövethibát, vagy gyártási hibát észlelsz, 8 napon belül van rá lehetőséged, hogy ezt jelezd. Ebben az esetben díjmentesen kicseréljük a terméket, és a szállítás költségeit is mi álljuk.

      A termék vásárlásától számított 1 éven belül keletkezett hibákért, amik gyártási hibából, illetve szövethibából erednek, szintén vállaljuk az ingyenes cserét.

Internetes vásárlással kapcsolatos garanciák

      Internetes vásárlás esetén 14 napon belül lehetőséged van elállni a vásárlástól, amennyiben nem vagy megelégedve a termékkel, annak méretével, esetleg színével. Ebben az esetben, ha visszajuttatod hozzánk a terméket, mi visszafizetjük neked a termék vételárát.

      Ha nem vagy megelégedve a termék méretével, illetve a választott huzat színével, 8 napon belül cserére is van lehetőséged.

      Pontosabban a 17/1999. (II.5.) Korm. rendeletben tudsz utána olvasni.

Milyen esetekre nem vonatkozik a garancia?

      Amennyiben a termékben keletkezett bármilyen hiba vagy kár nem a gyártásból, illetve a felhasznált anyagok hibájából származik; a termék javítása, esetleg cseréje a vásárló költségére történik.

Ezek a következők:

-termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kár

-szándékos rongálásból eredő kár

-elemi károkból eredő kár

A töltőanyag használat közbeni kismértékű zsugorodása természetes folyamat, nem minősül hibának.

Jótállás érvényesítése

       Reklamáció esetén elsőként mindig a vásárlás helyén jelezd igényedet. Forgalmazónál történő vásárlás esetén a boltban, internetes vásárlás esetén e-mailben, vagy telefonon.

       A termék cseréje, javítása, vagy visszavásárlása esetén a garanciajegyet is juttasd vissza címünkre.

      Vásárlóink elégedettsége fontos számunkra, ezért bármilyen kérdés, vagy kérés merül fel benned babzsákfoteleddel kapcsolatban, fordulj hozzánk bizalommal!